Jumbo introduceert 'kletskassa'

Jumbo introduceert 'kletskassa'

Jumbo komt met een speciale ‘kletskassa’. De kassa lijkt een reactie op innovaties als zelfscankassa’s en kassaloos winkelen die verschillende retailers introduceren.  

De winkel in het Brabantse Vlijmen is het eerste Jumbo-filiaal met een ‘kletskassa’, die deze week is geïntroduceerd. “Het is een nieuw soort kassa voor mensen die niet zo veel haast hebben en misschien wel behoefte hebben om een praatje te maken”, vertelt cco Colette Cloosterman-Van Eerd aan Omroep Brabant. “We verwachten er heel veel van.” 

Naast de kassa heeft het filiaal ook een koffiecorner waar ouderen vrijwilligers van het project Alles voor Mekaar kunnen ontmoeten. “We willen heel graag die rol zijn, die ontmoetingsplaats waar mensen elkaar ontmoeten”, aldus Cloosterman-van Eerd.

Reacties 8


H.M. de Visser 6 sep, 15:53

Wat leuk! De tijd nemen voor elkaar is zo belangrijk, vooral als je alleen woont. Hier en daar een supermarkt met een kletskassa betekent trouwens niet dat ze allemaal gaan veranderen.


Daniel La Porta 17 jul, 11:26

Alles om maar mee te doen aan de hype dat je meedentk en innovatief wil zijn en bijzonder bla bla bla....wat een geneuzel man....ik zou me meer gaan focussen op dat soort kletshoeken buiten de supermarkten om....serieus...whats next...kletshokjes bij de tandarts?


Monique Magnin 14 jul, 10:56

Leuk idee wel, maar ik als caissière heb altijd tijd voor een praatje aan de kassa, behalve als het heel erg druk is, maar dan praat ik tussendoor wel. Gr. Momo uit Zeist


Jan Wiggers 14 jul, 01:24

Geweldig initiatief.


A W 13 jul, 13:19

Super idee!
Mensen die altijd haast hebben moeten maar eens gaan proberen een uurtje vroeger op te staan!


C M 13 jul, 10:49

Kletskassa=Kletskoek! Leuke eenmalige publiciteitsstunt, maar na een jaar hoor je d'r niks meer over hoor...


chris krijger 12 jul, 13:06

heeft meneer Stalmeester een supermarkt of een cadeau winkel ?


Alex Stalmeester 12 jul, 12:47

Dat is niets nieuws, bij mij krijgen alle klanten de tijd om een praatje te houden of een luisterend oor aanbieden als ze daar behoefte aan hebben. Dat noemen we klanten binding en onderscheid je je door als speciaal zaak.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!