We schaffen een product tegenwoordig niet zomaar meer aan. Met de wereld van het internet in onze broekzak wordt voor de aankoop van bijvoorbeeld een nieuwe tuinset of draadloze speaker de nodige research gedaan. En consumenten vinden het niet erg om daar veel tijd in te steken, meent deze infographic van Communigator. Het aanschafproces duurt anno 2019 gemiddeld twintig procent langer dan dat het tien jaar geleden duurde. Dit en meer informatie over de weg die de consument aflegt voordat hij overgaat tot aankoop, vind je in deze infographic.
We schaffen een product tegenwoordig niet zomaar meer aan. Met de wereld van het internet in onze broekzak wordt voor de aankoop van bijvoorbeeld een nieuwe tuinset of draadloze speaker de nodige research gedaan. En consumenten vinden het niet erg om daar veel tijd in te steken, meent deze infographic van Communigator. Het aanschafproces duurt anno 2019 gemiddeld twintig procent langer dan dat het tien jaar geleden duurde. Dit en meer informatie over de weg die de consument aflegt voordat hij overgaat tot aankoop, vind je in deze infographic.