Hoewel warenhuisketen Hudson's Bay in zwaar weer verkeert, blijft de samenwerking tussen La Place en Hudson's Bay staan. Dat vertelt La Place-ceo Frank Wubben in een interview met RetailTrends. De restaurantketen heeft een café of restaurant in zo'n tien vestigingen van de Canadese winkelketen.
"Wat wij zien, en dat geeft mij moed, is dat wij boven verwachting draaien in een aantal Hudson's Bay-vestigingen. Dat betekent dat er vanuit de klanten van de warenhuisketen wel de behoefte is aan een plek als La Place", stelt Wubben. De directeur ziet dat La Place relevant is in het warenhuis, omdat mensen zoeken naar een plek waar ze even kunnen zitten om 'te genieten van iets lekkers'.
In juni dit jaar werd bekend dat er sluiting dreigt voor een deel van de winkels van Hudson's Bay in Nederland. Het gaat 'beneden verwachting' met de winkels in ons land. Dat meldde ceo Helena Foulkes van de warenhuisketen. In april meldde het Duitse tijdschrift Wirtschafswoche al dat de verliezen de komende jaren dreigen op te lopen tot een miljard euro.
Frank Wubben vertelt aan RetailTrends onder meer over zijn eerste tijd als ceo bij La Place, de overname door Jumbo en de plannen van het foodconcept voor de komende tijd.
Sammy Koopman 3 aug, 21:25
Fred De Ruiter 3 aug, 14:26
Ineke Vos 2 aug, 19:19
Nanda meijers 2 aug, 14:49
Hgm Jansen scheper 2 aug, 14:28