Samenwerking tussen La Place en Hudson's Bay blijft overeind

Samenwerking tussen La Place en Hudson's Bay blijft overeind

Hoewel warenhuisketen Hudson's Bay in zwaar weer verkeert, blijft de samenwerking tussen La Place en Hudson's Bay staan. Dat vertelt La Place-ceo Frank Wubben in een interview met RetailTrends. De restaurantketen heeft een café of restaurant in zo'n tien vestigingen van de Canadese winkelketen.

"Wat wij zien, en dat geeft mij moed, is dat wij boven verwachting draaien in een aantal Hudson's Bay-vestigingen. Dat betekent dat er vanuit de klanten van de warenhuisketen wel de behoefte is aan een plek als La Place", stelt Wubben. De directeur ziet dat La Place relevant is in het warenhuis, omdat mensen zoeken naar een plek waar ze even kunnen zitten om 'te genieten van iets lekkers'.

In juni dit jaar werd bekend dat er sluiting dreigt voor een deel van de winkels van Hudson's Bay in Nederland. Het gaat 'beneden verwachting' met de winkels in ons land. Dat meldde ceo Helena Foulkes van de warenhuisketen. In april meldde het Duitse tijdschrift Wirtschafswoche al dat de verliezen de komende jaren dreigen op te lopen tot een miljard euro.

Frank Wubben vertelt aan RetailTrends onder meer over zijn eerste tijd als ceo bij La Place, de overname door Jumbo en de plannen van het foodconcept voor de komende tijd.

Reacties 5


Hgm Jansen scheper 2 aug, 12:28

Als ze wat goed koper worden dan zo ik er graag komen winkelen maar nu is het voor de gewonenman niet te betalen


Nanda meijers 2 aug, 12:49

prachtige winkel maar maak het wat knusser. kleding afdeling is onoverzichtelijk.


Ineke Vos 2 aug, 17:19

Te duur en niet gezellig. Wel is de La Place een pareltje.


Fred De Ruiter 3 aug, 12:26

Ooit wel eens in sale rond gekeken?
H&M prijzen maar dan wel fantastische kwaliteit!


Sammy Koopman 3 aug, 19:25

De sale is fantastisch maar daar kunnen ze niet op blijven voortbestaan ze hebben een aantal hele dure merken nu verruild voor goedkopere dan is er voor iedereen wat

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!