Mogelijk fysieke winkel voor online meubelverkoper MOMAA

Mogelijk fysieke winkel voor online meubelverkoper MOMAA

De online meubelverkoper MOMAA ziet het openen van een fysieke locatie als mogelijkheid. Zo kunnen klanten onder meer live houtsoorten en kleuren bekijken. “Eerst willen we kijken hoe het concept aanslaat”, zegt medeoprichter Chiel Slinkman tegenover RetailTrends. “Mocht er in de toekomst behoefte aan zijn dan kunnen we daar in de toekomst naar kijken.”

MOMAA staat voor Meubels op Maat en is, zoals de naam doet vermoeden, een online platform dat meubels op maat maakt. Het platform werd dit jaar opgericht door Slinkman en zijn compagnon Dries Schulten. MOMAA maakt op aanvraag een ontwerp voor een meubel en gaat na accordering van de klant met het ontwerp aan de slag. Na zes weken wordt het meubel bij de klant bezorgd en geïnstalleerd.

Hoewel de term maatwerk de associatie met prijzig legt, verwacht MOMAA onder meer door de focus op online goedkoper te kunnen zijn dan andere partijen. De meubelmaker kan daardoor genoegen nemen met wat minder marge dan andere partijen. “Bij ons is ondertussen gebleken dat wij niet duurder hoeven te zijn dan een standaard product uit een meubelzaak”, zegt Slinkman. “Daar zitten natuurlijk ook forse marges op.”

Op RetailTrends vertelt Slinkman meer over het concept van MOMAA.
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!