De klant 'nee' verkopen wil je als retailer natuurlijk niet. Niet in de winkel en niet online. Inzicht in de voorraad is dan essentieel. Maar zo'n inventarisatie is een tijdrovend klusje, weten ze bij America Today. Zo tijdrovend dat het vaak maar eens in de twee jaar gebeurde. Sinds het kledingbedrijf de beschikking heeft over RFID-technologie, gebeurt het elke week en zag het zijn voorraadnauwkeurigheid van gemiddeld 75 naar 98 procent omhoog gaan. In dit filmpje wordt uitgelegd hoe de technologie werkt.
De klant 'nee' verkopen wil je als retailer natuurlijk niet. Niet in de winkel en niet online. Inzicht in de voorraad is dan essentieel. Maar zo'n inventarisatie is een tijdrovend klusje, weten ze bij America Today. Zo tijdrovend dat het vaak maar eens in de twee jaar gebeurde. Sinds het kledingbedrijf de beschikking heeft over RFID-technologie, gebeurt het elke week en zag het zijn voorraadnauwkeurigheid van gemiddeld 75 naar 98 procent omhoog gaan. In dit filmpje wordt uitgelegd hoe de technologie werkt.