Zo krijg je als retailer snel inzicht in de voorraad

Zo krijg je als retailer snel inzicht in de voorraad

De klant 'nee' verkopen wil je als retailer natuurlijk niet. Niet in de winkel en niet online. Inzicht in de voorraad is dan essentieel. Maar zo'n inventarisatie is een tijdrovend klusje. Via RFID-technologie is het een fluitje van een cent. 

De klant 'nee' verkopen wil je als retailer natuurlijk niet. Niet in de winkel en niet online. Inzicht in de voorraad is dan essentieel. Maar zo'n inventarisatie is een tijdrovend klusje, weten ze bij America Today. Zo tijdrovend dat het vaak maar eens in de twee jaar gebeurde. Sinds het kledingbedrijf de beschikking heeft over RFID-technologie, gebeurt het elke week en zag het zijn voorraadnauwkeurigheid van gemiddeld 75 naar 98 procent omhoog gaan. In dit filmpje wordt uitgelegd hoe de technologie werkt. 

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Word member van RetailTrends

€28,75 Per maand

Log in of word member van RetailTrends en krijg toegang tot alle premium content.

Lees ook

Alle artikelen

Meest gelezen