Waarom jonge consumenten liever huren dan kopen

Fietsen, meubels, elektronica en kleding: de lijst met producten die je niet alleen kunt kopen, maar ook kunt huren of leasen blijft maar groeien. Steeds meer retailers spelen in op deze trend, die vooral lijkt aan te slaan onder stadse millennials en de tieners en twintigers van Generatie Z. Zo geeft een groot deel van hen aan eerst een product te willen testen, voordat ze het aanschaffen. Meer feiten en cijfers over het huren van artikelen vind je in deze infographic van Adweek en Lab42.

 

Fietsen, meubels, elektronica en kleding: de lijst met producten die je niet alleen kunt kopen, maar ook kunt huren of leasen blijft maar groeien. Steeds meer retailers spelen in op deze trend, die vooral lijkt aan te slaan onder stadse millennials en de tieners en twintigers van Generatie Z. Zo geeft een groot deel van hen aan eerst een product te willen testen, voordat ze het aanschaffen. Meer feiten en cijfers over het huren van artikelen vind je in deze infographic van Adweek en Lab42.

 

Laat je mailadres achter en lees dit artikel direct verder.
Ook ontvang je de gratis nieuwsbrieven van RetailTrends.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Lees ook

Alle artikelen

Meest gelezen


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!