Waarom jonge consumenten liever huren dan kopen

Fietsen, meubels, elektronica en kleding: de lijst met producten die je niet alleen kunt kopen, maar ook kunt huren of leasen blijft maar groeien. Steeds meer retailers spelen in op deze trend, die vooral lijkt aan te slaan onder stadse millennials en de tieners en twintigers van Generatie Z. Meer feiten en cijfers over het huren van artikelen vind je in deze infographic van Adweek en Lab42.

Fietsen, meubels, elektronica en kleding: de lijst met producten die je niet alleen kunt kopen, maar ook kunt huren of leasen blijft maar groeien. Steeds meer retailers spelen in op deze trend, die vooral lijkt aan te slaan onder stadse millennials en de tieners en twintigers van Generatie Z. Zo geeft een groot deel van hen aan eerst een product te willen testen, voordat ze het aanschaffen. Meer feiten en cijfers over het huren van artikelen vind je in deze infographic van Adweek en Lab42.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Word member van RetailTrends

€28,75 Per maand

Log in of word member van RetailTrends en krijg toegang tot alle premium content.

Lees ook

Alle artikelen

Meest gelezen