Beerwulf test met bierabonnementen

Beerwulf test met bierabonnementen

Online bierwinkel Beerwulf test met bierabonnementen in het Verenigd Koninkrijk. De consument betaalt een vast bedrag en ontvangt daarvoor een aantal maanden bier van kleine Engelse brouwerijen. Dat meldt Emerce

Marketingdirecteur Marc Scholten laat weten dat er een vergelijkbaar product komt met Belgische biertjes. Er komen in eerste instantie drie abonnementsvormen op de markt. Na Engeland zal de proef ook in andere landen worden gedaan. Met de abonnementen hoopt Beerwulf voldoende data te verzamelen om zo te beslissen of het bierabonnement vast in het assortiment wordt opgenomen of niet. 

Door de fusie met The Sub uit Engeland voegde Beerwulf in maart dit jaar vijf landen toe aan zijn Europese marktgebied. Beerwulf is nu in elf landen actief. Het bedrijf is in 2017 ontstaan uit de koker van Heineken en is vooralsnog niet winstgevend. Met name het logistieke proces is een grote kostenpost, vertelde Scholten eerder dit jaar aan RetailTrends

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!