Albert Heijn kiest voor nieuwe bedrijfskleding

Albert Heijn kiest voor nieuwe bedrijfskleding

Albert Heijn komt voor het eerst in jaren met nieuwe bedrijfskleding. Uit foto's waarop Distrifood de hand wist te leggen, blijkt onder meer dat versmedewerkers schorten krijgen met een groot AH-logo rechtsonder. Verder vallen de oranje kleuraccenten op: de kleur van de Bonus.

"Op details zullen we doorontwikkelen, maar de foto toont 95 tot 99 procent hoe het wordt", zegt een woordvoerder tegen Distrifood. Er is in tegenstelling tot in het verleden, toen onder anderen Frans Molenaar voor het ontwerp tekende, niet voor een mode-ontwerper gekozen. De kleding is dit keer in samenwerking met werknemers ontwikkeld. Medewerkers in winkels in Gorinchem en Hoofddorp hebben de kleding getest op draagcomfort, bewegingsvrijheid en herkenbaarheid.

Albert Heijn verwacht dat het personeel de nieuwe kleding in het tweede kwartaal van 2020 krijgt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!