De toekomst van retail volgens House of Einstein

De toekomst van retail volgens House of Einstein

Gepersonaliseerd shoppen is de toekomst van de retail. Dat is de overtuiging van House of Einstein, een concept dat via personal shoppers boxen met herenkleding samenstelt en verkoopt. "Bij House of Einstein is elke klant uniek en elke box is uniek", vertelt oprichtster Mei Ling Tan op het evenement What's Next in Retail Tech. Het bedrijf heeft de ambitie om het grootste online shoppingplatform te worden van de wereld. Hoe House of Einstein dat wil doen, vertelt Tan in onderstaande video.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!