De ultieme klantervaring volgens Ace & Tate

De ultieme klantervaring volgens Ace & Tate

Het verweven van de fysieke en digitale klantervaring is ontzettend belangrijk voor Ace & Tate, vertelt cio Jons Janssens tijdens What's Next in Retail Tech. "Klanten bewegen continu tussen deze werelden en het is aan ons om die ervaring zo goed mogelijk te maken." We spraken Janssens na afloop van zijn presentatie en vroegen hem hoe hij dit heeft gerealiseerd, welke functie de fysieke winkel volgens hem in de toekomst heeft en welke lessen hij tot nu toe heeft geleerd. 

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!