Na de trimsalon en de dierenarts wil Pets Place in de toekomst ook een honden- en kattenhotel toevoegen aan zijn winkels. Ook speelt de dierenspeciaalzaak met het idee van een 'doggy daycare'. Dat laten ceo Ard Malenstein en coo Bart Scheffer weten in een interview met RetailTrends.
Volgens Malenstein en Scheffer maken de diensten voor huisdieren de Pets Place-winkels steeds meer 'een leuke plek om naartoe te gaan'. Malenstein: "We vergroten het aantal redenen om naar de winkel te gaan. Klanten komen er niet alleen voor hun spullen, maar ook voor de trimmer en de dierenarts." En in de toekomst wellicht om hun hond of kat tijdelijk op te laten vangen. "Als de dierenarts en trimsalon volledig zijn uitgerold, zou een dierenhotel of doggy daycare een goede toevoeging zijn."
Volgens de coo reageren klanten tot nu toe erg positief op Pets Place's in-store diensten voor huisdieren. "Hoe meer activiteiten je toevoegt, hoe leuker het wordt", aldus Scheffer. "De dieren zorgen voor een leuke atmosfeer in de winkel, voor baasje en beestje."
Pets Place boekte vorig jaar een recordomzet, mede te danken aan de trimsalon en dierenarts, maar ook aan de sterke groei bij onlineverkopen. Het volledige interview met de dierenspeciaalzaak is binnenkort te lezen op RetailTrends.
Els Van den berg 18 nov, 11:28
N Both 16 nov, 13:25
Marien Huizen 15 nov, 23:44
Clara Uitzinger 15 nov, 20:46