Crisp won donderdag de New Retail Champions Award tijdens het VEDIS Retail Jaarevent. De app-only supermarket is benoemd tot meest innoverende en relevante retailconcept van 2019.
Ook de retailconcepten Frank about tea, Felyx en Hulaahoop waren genomineerd voor de prijs. De meeste stemmen van de VEDIS-leden en de jury gingen naar RetailRookie Crisp. "De gepassioneerdheid van de ondernemers en het team, de betrokkenheid die via het product wordt overgebracht aan de consument in combinatie met hun vernieuwende aanpak heeft hen tot winnaar 2019 gemaakt", laat de organisatie weten.
Crisp is een online supermarkt, opgericht in 2018, die zich vooral richt op de bezorging van verse producten. De supermarkt werkt samen met tweehonderd leveranciers en wil zich onderscheiden met 'kwaliteitsproducten voor een eerlijke prijs'. Het bedrijf levert landelijk, zes dagen per week. RetailTrends sprak eerder met oprichter Tom Peeters over Crisps concept en ambities. Lees het hele interview hier.
Reacties 0