ING sluit 150 servicepunten in winkels

ING snijdt volgend jaar fors in het aantal servicepunten in winkels, zoals Bruna en Primera. Van de 380 balies verdwijnen er zo'n 150.

Bij de servicepunten kunnen eenvoudige bankzaken worden geregeld. Het gaat onder meer om het openen van een rekening en het wijzigen van persoonsgegevens. Deze zaken kunnen makkelijk online worden gedaan, zegt de bank. Een proef daarmee zou een succes zijn.

De servicepunten die overblijven, worden omgebouwd en richten zich vooral op hulp bij internetbankieren. ING is daarnaast begonnen met een rondreizende pop-up-store, waar medewerkers mensen kunnen helpen met digitale vragen. Volgens de bank doet dertig procent van de 66-plussers niet aan internetbankieren.

Reacties 1


ikke weet het 9 dec, 12:01

HOEZO SERVICEPUNTEN ???

De service is al lang verdwenen bij de banken.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!