Coca-Cola start abonnementsdienst ‘Insider Club’

Coca-Cola introduceert zijn eerste abonnementsdienst, de Coca-Cola Insider Club. Leden krijgen elke maand een verrassingsbox toegestuurd door het frisdrankmerk. 

De box bevat voorproefjes van Coca-Cola’s nieuwe dranken die nog niet in de winkels liggen en andere ‘verrassingen'. Het abonnement kost tien Amerikaanse dollar per maand of eenmalig vijftig dollar. Leden van de Insider Club krijgen de doos gedurende zes maanden thuisbezorgd. 

Het abonnement wordt vooralsnog alleen in thuisland Amerika aangeboden en was binnen een dag volgeboekt; in totaal konden duizend leden zich aanmelden. Amerikanen die alsnog lid willen worden van de Insider Club, kunnen zich op een wachtlijst laten plaatsen.  

De stap van de frisdrankgigant past in de trend waarbij retailers hun producten steeds vaker aanbieden via abonnementen. Het bedrijf speelt al langer in op het succes van online marketing. Zo konden klanten eerder de limited edition Coca-Cola met kaneelsmaak online bestellen.


 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!