Luxemerken Cartier en Richemont sloten zich onlangs aan bij Alibaba’s platform Tmall. Volgens Christina Fontana, head of fashion en luxury bij Tmall, worden dat er nog veel meer, aangezien de focus in 2020 ligt op het brengen van meer luxemerken naar het platform. “Alibaba loopt absoluut voorop als het gaat om het leiden van de manier waarop luxemerken retailen”, stelt ze. In de video is het hele interview met Fontana te zien, waarin ze onder meer vertelt hoe Tmall merken helpt te communiceren met de Chinese shopper.
Luxemerken Cartier en Richemont sloten zich onlangs aan bij Alibaba’s platform Tmall. Volgens Christina Fontana, head of fashion en luxury bij Tmall, worden dat er nog veel meer, aangezien de focus in 2020 ligt op het brengen van meer luxemerken naar het platform. “Alibaba loopt absoluut voorop als het gaat om het leiden van de manier waarop luxemerken retailen”, stelt ze. In de video is het hele interview met Fontana te zien, waarin ze onder meer vertelt hoe Tmall merken helpt te communiceren met de Chinese shopper.