Foot Locker lanceert nieuw loyaliteitsprogramma

Foot Locker lanceert nieuw loyaliteitsprogramma

Foot Locker komt met een nieuw loyaliteitsprogramma voor al zijn merken. Dat meldt Retail Dive. Het programma gaat FLX heten en is vanaf februari te gebruiken voor Foot Locker-klanten. 

Binnen het loyaliteitsprogramma zijn er drie niveaus: X1, X2 en X3. Afhankelijk van het bedrag dat je jaarlijks bij de sportwinkel besteedt, wordt je in een van de categorieën ingedeeld. Alle klanten komen in X1 binnen. Als je tussen de driehonderd en vijfhonderd dollar per jaar bij de retailer besteedt, kom je in X2 en wie nog meer uitgeeft bij Foot Locker komt bij X3. 

Door punten te sparen bij Foot Locker krijg je toegang tot speciale evenementen. De punten kunnen gespaard worden door producten aan te schaffen, mee te doen aan enquêtes of door het doorgeven van voorkeuren. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!