Wat IKEA wil bereiken met zijn stadswinkels en warenhuizen

Wat IKEA wil bereiken met zijn stadswinkels en warenhuizen

"De rol van de fysieke wereld is beduidend veranderd binnen IKEA", meent Miriam Stox, retail solution manager bij IKEA. Jaarlijks verwelkomt de Zweedse meubelgigant zo'n 25 miljoen bezoekers in zijn Nederlandse winkels, en de rol van de consument verandert al net zo snel. Haar droom is naar eigen zeggen dat de klant meedenkt met het ontwerp van de IKEA-winkels en onderdeel wordt van het merk, vertelt Stox tijdens het Stores That Wow-event van RetailTrends. Ook gaat ze in deze video verder in op de nieuwe stadswinkels en de toekomst van het traditionele woonwarenhuis.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in