Fysieke retail, maar dan anders: dit is Suittruck volgens ceo Rutger Vlaming

Fysieke retail, maar dan anders: dit is Suittruck volgens ceo Rutger Vlaming

De fysieke retail blijft altijd bestaan, volgens Rutger Vlaming. Maar dan moeten retailers wel bereid zijn te innoveren. De oprichter en ceo van Suittruck doet het voor: zijn bedrijf verkoopt maatpakken en andere kleding via een truck, die bij consumenten thuis of op kantoor langskomt. Met een 'full bodyscan' worden klanten in 3D digitaal opgemeten en krijgen ze binnen drie seconden een overzicht van hun maten. Meer over het concept, de doelgroep en zijn ambities in de Verenigde Staten, vertelt Vlaming in onderstaande video tijdens het Stores That Wow-event.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in