Online supermarkt Crisp zag omzet eerste jaar flink stijgen

Online-verssupermarkt Crisp zag het eerste jaar (van kerst tot kerst) zijn omzet vrijwel vertienvoudigen. Dat zegt medeoprichter Tom Peeters in het maartnummer van RetailTrends. 

Een bestelling bevat gemiddeld tussen de 35 en veertig producten, maar tachtig procent van de bestellingen bestaat uit herhaalaankopen. “We focussen ons bewust op klanttevredenheid en herhaalaankopen en jagen niet op nieuwe klanten.”

De voormalige RetailRookie bestaat sinds 2018. Het bedrijf laat klanten in de app losse producten bestellen, à la Picnic. “Mensen kunnen binnen enkele minuten hun weekboodschappen doen”, stelt Peeters. Inmiddels zijn 550 bedrijven bij het platform aangesloten, van bakkers en vissers tot gespecialiseerde pastamakers. Lees hier het complete artikel over Crisp en zijn branchegenoten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!