Hoe je emoji's kunt inzetten bij je marketingcommunicatie πŸ™‚

Hoe je emoji's kunt inzetten bij je marketingcommunicatie πŸ™‚

Negen op de tien mensen schijnen ze te gebruiken: emoji's of emoticons. In appjes, op social media en in e-mails. Maar is het ook verstandig om ze te gebruiken in je marketingcommunicatie? Staat het misschien toch wat kinderachtig of onprofessioneel? Onderstaande infographic van Media Update laat zien dat het best kan. πŸ™‚

 

Negen op de tien mensen schijnen ze te gebruiken: emoji's of emoticons. In appjes, op social media en in e-mails. Maar is het ook verstandig om ze te gebruiken in je marketingcommunicatie? Staat het misschien toch wat kinderachtig of onprofessioneel? Onderstaande infographic van Media Update laat zien dat het best kan. πŸ™‚

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
βœ… toegang tot alle premiumcontent;

βœ… net als 45.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

βœ… gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

βœ… minimaal 50% korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!