Het Italiaanse denimmerk Replay heeft naar eigen zeggen een goed jaar achter de rug. De omzet steeg afgelopen boekjaar met 10,3 procent naar 262,3 miljoen euro. De brutobedrijfswinst (ebitda) kwam op 28 miljoen uit, een stijging van dertig procent.

Replay is bijna wereldwijd actief en groeide in alle markten. Vooral in Oost-Europa (+ 36 procent) en het Midden-Oosten (+ 49 procent) deed het merk goede zaken. Het laatste komt vooral door 'excellente prestaties' in Israël. Europa als geheel is goed voor 73 procent van de omzet. Ceo Matteo Sinigaglia verwacht door de coronapandemie een 'extreem lastig 2020', maar hij is desondanks hoopvol gestemd.

In Nederland heeft Replay slechts drie eigen winkels (Amsterdam, Rotterdam, Batavia Stad), maar wordt het ook door diverse andere ketens verkocht. Ook zijn er shop-in-shops in bijvoorbeeld de Bijenkorf. In totaal heeft Replay 250 verkooppunten in Nederland.