Modemerk Replay doelwit van cyberaanval

Modemerk Replay doelwit van cyberaanval

De Italiaanse modegroep Fashion Box, waar Replay onder valt, is het doelwit geworden van een cyberaanval. Criminelen hebben vertrouwelijke informatie buitgemaakt die op de servers stond, meldt het bedrijf.

Het gaat behalve om informatie over de bedrijfsactiviteiten mogelijk ook om persoonsgegevens, van onder anderen (oud-)medewerkers en leveranciers. Het lijkt er niet op dat ook gegevens van klanten zijn gestolen.

Fashion Box zegt dat het maatregelen heeft genomen om data voortaan beter te beschermen. Ook heeft het bedrijf betrokkenen geïnformeerd en de autoriteiten op de hoogte gesteld.

Fashion Box, gevestigd in de stad Asolo, omvat de merken Replay, Replay & Sons en We Are Replay. Het bedrijf is wereldwijd actief en heeft zo'n 4.000 verkooppunten en 200 winkels en shop-in-shops.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!