Dit kan kunstmatige intelligentie betekenen voor je onderneming

Dit kan kunstmatige intelligentie betekenen voor je onderneming

Volgens Adobe gaat 31 procent van de ondernemingen het komende jaar kunstmatige intelligentie inzetten, een technologie die met name erg geschikt is bij het versturen van grote hoeveelheden promotionele- en transactionele berichten naar klanten. Met KI kun je die berichten effectiever inzetten. Bekijk in deze infographic hoe je dat het beste kunt doen. 

 

Volgens Adobe gaat 31 procent van de ondernemingen het komende jaar kunstmatige intelligentie inzetten, een technologie die met name erg geschikt is bij het versturen van grote hoeveelheden promotionele- en transactionele berichten naar klanten. Met KI kun je die berichten effectiever inzetten. Bekijk in deze infographic hoe je dat het beste kunt doen. 

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!