Elf tips voor een diepere connectie met je doelgroep

Elf tips voor een diepere connectie met je doelgroep

Om de concurrentie voor te zijn, is een diepe band met je publiek van groot belang. Maar een zogeheten 'love brand' word je niet zomaar. Merken die hun klanten aan zich weten te binden investeren dan ook veel in brand awareness, promotie en betrokkenheid bij hun doelgroep. Het team van Talkwalker onderzocht achthonderd succesvolle merken van over de hele wereld en zocht uit hoe zij een diepe band met hun publiek hebben gerealiseerd. In onderstaande infographic vind je elf tips op basis van hun analyse.

 

Om de concurrentie voor te zijn, is een diepe band met je publiek van groot belang. Maar een zogeheten 'love brand' word je niet zomaar. Merken die hun klanten aan zich weten te binden investeren dan ook veel in brand awareness, promotie en betrokkenheid bij hun doelgroep. Het team van Talkwalker onderzocht achthonderd succesvolle merken van over de hele wereld en zocht uit hoe zij een diepe band met hun publiek hebben gerealiseerd. In onderstaande infographic vind je elf tips op basis van hun analyse.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!