TikTok: misschien kun je het woord bijna niet meer horen, maar ook als retailer kun je niet meer om de meest gedownloade app van 2020 heen. Niet voor niets maakte HEMA deze week zijn allereerste TikTok-video om zijn schoolassortiment te promoten. Inmiddels is de app allang niet meer enkel weggelegd voor tieners en steeds meer bedrijven ontdekken de voordelen van het videoplatform. Maar waar moet je beginnen bij het uitstippelen van je TikTok-strategie? Het platform maakte een simpel maar effectief stappenplan voor ondernemers, te zien in onderstaande infographic.
TikTok: misschien kun je het woord bijna niet meer horen, maar ook als retailer kun je niet meer om de meest gedownloade app van 2020 heen. Niet voor niets maakte HEMA deze week zijn allereerste TikTok-video om zijn schoolassortiment te promoten. Inmiddels is de app allang niet meer enkel weggelegd voor tieners en steeds meer bedrijven ontdekken de voordelen van het videoplatform. Maar waar moet je beginnen bij het uitstippelen van je TikTok-strategie? Het platform maakte een simpel maar effectief stappenplan voor ondernemers, te zien in onderstaande infographic.