Zo leer je de klant nog beter kennen

Zo leer je de klant nog beter kennen

Hoe meer informatie je hebt van je klant, hoe beter je hem of haar kunt bedienen. Zo blijkt uit onderzoek dat zestig procent van de klanten een webshop vier keer bezoekt voordat er overgegaan wordt tot een aankoop. Maar dat is niet de enige data die je van je klanten kunt verzamelen. Lees er alles over in deze infographic.

 

Hoe meer informatie je hebt van je klant, hoe beter je hem of haar kunt bedienen. Zo blijkt uit onderzoek dat zestig procent van de klanten een webshop vier keer bezoekt voordat er overgegaan wordt tot een aankoop. Maar dat is niet de enige data die je van je klanten kunt verzamelen. Lees er alles over in deze infographic.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!