Panty-abonnement Gambettes Box maakt intrede in Nederland

Panty-abonnement Gambettes Box maakt intrede in Nederland

Het panty-abonnement Gambettes Box komt naar Nederland. Voor 15,90 euro per maand ontvang je maandelijks twee panty's in je brievenbus met telkens verschillende diktes en patronen.

De van oorsprong Franse abonnementsservice gaat daarnaast zijn panty's vanaf september deels van restmateriaal uit de panty-industrie maken. Overgebleven stukjes pantygaren worden daarbij tot nieuwe panty's verwerkt. Dat proces moet CO2-uitstoot en het waterverbruik verminderen in vergelijking met de productie van normale panty's. 

In de zomermaanden, wanneer er minder panty's gedragen worden, verstuurt Gambettes Box strandkleding zoals rokjes of jurkjes in plaats van de panty's. Daarnaast werkt het bedrijf aan een methode voor het maken van biologisch afbreekbare panty's. 

 

Reacties 1


Mike Jansen 19 aug, 12:44

Oh geweldig, nog een "disruptive" formule met iets bestaands maar dan in abonnementsvorm. Er hebben goede formules bij gezeten, zoals bijv. BoldKing, maar het gross van deze formules zijn echt volkomen nonsense en hebben ook echt geen bestaansrecht omdat er nauwelijks behoefte/markt voor is.

BoldKing kon een prima plek veroveren doordat de concurrenten schreeuwend duur zijn en de mannen die zich zo scheren domweg regelmatig die mesjes nodig hebben. Abonnementen zoals MarleySpoon en HelloFresh zouden het kunnen redden omdat het daar draait om het dagelijkse gemak van mensen met een druk bestaan. Maar panties zoals Gambettes? Parfum zoals Parfumado? Waar ligt de behoefte? Weten de mensen van Parfumado hoe het gross van de mensen hun parfum koopt? Namelijk vrijwel altijd hetzelfde en gemiddeld 1 tot 2 keer per jaar?

De partijen die hier in investeren hebben of geld teveel waar ze graag vanaf willen, of zijn gewoon niet capabel om de daadwerkelijke kansen van deze formules in te schatten.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!