Waarom het hoogtepunt voor webshops nog moet komen

Waarom het hoogtepunt voor webshops nog moet komen

Door de explosieve groei aan onlineverkopen leek het wel Kerstmis in juli. Aan de andere kant heeft de crisis bij veel retailers zijn sporen nagelaten en is de échte decembermaand dit jaar nog belangrijker dan ooit. Volgens Qubit zijn de feestdagen dit jaar zelfs 'de grootste e-commercekans van 2020'. Waarom? En hoe pak je die kans met beide handen aan? Dat zie je in deze infographic. 

 

Door de explosieve groei aan onlineverkopen leek het wel Kerstmis in juli. Aan de andere kant heeft de crisis bij veel retailers zijn sporen nagelaten en is de échte decembermaand dit jaar nog belangrijker dan ooit. Volgens Qubit zijn de feestdagen dit jaar zelfs 'de grootste e-commercekans van 2020'. Waarom? En hoe pak je die kans met beide handen aan? Dat zie je in deze infographic. 

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!