Lidl sluit zich aan bij anti-verspillingsapp Too Good To Go

Lidl sluit zich aan bij anti-verspillingsapp Too Good To Go

Lidl Nederland heeft zich aangesloten bij Too Good To Go. Vanaf nu kunnen klanten via de anti-verspillingsapp een ‘rijk gevulde’ box met groente en fruit van de discounter bestellen.

De supermarktketen deed vorig jaar al een proef met de app en rolt de samenwerking nu uit naar al zijn filialen. In de zogenoemde ‘magic box’ van Too Good To Go vinden klanten producten die te oud zijn voor de winkelschappen, maar nog wel veilig geconsumeerd kunnen worden. Onder meer Albert Heijn en Jumbo zijn aangesloten bij de app, die voedselverspilling wil tegengaan. 

Het is waarschijnlijk geen toeval dat Lidl juist nu de samenwerking met de anti-verspillingsapp aangaat. Vandaag markeert de start van de ‘Verspillingsvrije Week’ die tot 7 september loopt en de gevolgen van voedselverspilling onder de aandacht moet brengen. In het kader van die week rolde Lidl eerder de ‘Verspil mij niet’-aanbiedingen landelijk uit, waarbij de discounter producten die nog diezelfde dag te nuttigen zijn aanbiedt voor 25 of 50 eurocent. 
 

Reacties

Laatste nieuws









RetailTrends