Wat merken kunnen leren van de post-corona trends in China

Wat merken kunnen leren van de post-corona trends in China

De coronacrisis heeft overal ter wereld een grote impact op het consumentengedrag. Zo ook in China, thuisland van webreus Alibaba. Die zag met eigen ogen hoe de Chinese consument het nieuwe normaal leerde omarmen en welke trends en innovaties daardoor ontstonden in de retailsector. David Lloyd, algemeen directeur van Alibaba in Nederland, het Verenigd Koninkrijk en Scandinavië, vertelt in deze video wat Europese merken en retailers daarvan kunnen leren.

 

De coronacrisis heeft overal ter wereld een grote impact op het consumentengedrag. Zo ook in China, thuisland van webreus Alibaba. Die zag met eigen ogen hoe de Chinese consument het nieuwe normaal leerde omarmen en welke trends en innovaties daardoor ontstonden in de retailsector. David Lloyd, algemeen directeur van Alibaba in Nederland, het Verenigd Koninkrijk en Scandinavië, vertelt in deze video wat Europese merken en retailers daarvan kunnen leren.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!