De voordelen van een chatbot in coronatijd

De voordelen van een chatbot in coronatijd

Door de coronacrisis zijn veel consumenten van plan hun aankopen ook in de toekomst vaker online te doen. Dat geldt ook zeker voor hun feestaankopen in de maanden november en december, bevestigt een enquête van LivePerson. Hoe zorg je dat je als retailer voorbereid bent op de online kerstdrukte? Onder meer met een chatbot, als je deze infographic moet geloven. Want hoewel veel consumenten nog altijd erg sceptisch tegenover het gebruik van robots in fysieke winkels staan, kunnen de meesten een digitale chatbot juist wél waarderen.

 

Door de coronacrisis zijn veel consumenten van plan hun aankopen ook in de toekomst vaker online te doen. Dat geldt ook zeker voor hun feestaankopen in de maanden november en december, bevestigt een enquête van LivePerson. Hoe zorg je dat je als retailer voorbereid bent op de online kerstdrukte? Onder meer met een chatbot, als je deze infographic moet geloven. Want hoewel veel consumenten nog altijd erg sceptisch tegenover het gebruik van robots in fysieke winkels staan, kunnen de meesten een digitale chatbot juist wél waarderen.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!