Door de coronacrisis zijn veel consumenten van plan hun aankopen ook in de toekomst vaker online te doen. Dat geldt ook zeker voor hun feestaankopen in de maanden november en december, bevestigt een enquête van LivePerson. Hoe zorg je dat je als retailer voorbereid bent op de online kerstdrukte? Onder meer met een chatbot, als je deze infographic moet geloven. Want hoewel veel consumenten nog altijd erg sceptisch tegenover het gebruik van robots in fysieke winkels staan, kunnen de meesten een digitale chatbot juist wél waarderen.
Door de coronacrisis zijn veel consumenten van plan hun aankopen ook in de toekomst vaker online te doen. Dat geldt ook zeker voor hun feestaankopen in de maanden november en december, bevestigt een enquête van LivePerson. Hoe zorg je dat je als retailer voorbereid bent op de online kerstdrukte? Onder meer met een chatbot, als je deze infographic moet geloven. Want hoewel veel consumenten nog altijd erg sceptisch tegenover het gebruik van robots in fysieke winkels staan, kunnen de meesten een digitale chatbot juist wél waarderen.