John Lewis lanceert virtuele kerstwinkel

John Lewis lanceert virtuele kerstwinkel

John Lewis heeft een virtuele versie van zijn kerstwinkel gelanceerd. Klanten die door het coronavirus niet in de gelegenheid zijn om de 'echte' winkel te bezoeken, kunnen zo alsnog kerstshoppen bij het Britse warenhuis.

Klanten kunnen vanuit hun eigen woonkamer een virtuele tour maken door het warenhuis aan de Londense Oxford Street, via de website van John Lewis. Zo kunnen ze langs de verschillende displays 'lopen' en inzoomen op de producten. Door op de artikelen te klikken krijgen bezoekers meer informatie en kunnen ze direct naar de productpagina in de webshop worden geleid, waar ze het item kunnen bestellen. 

"We weten dat Kerstmis er dit jaar anders uitziet. Het wordt thuis kleiner gevierd, via videogesprekken met dierbaren", stelt Dan Cooper, 'head of Christmas' bij John Lewis tegenover The Daily Mail. "Dit jaar hebben we een Kerstshop gecreëerd die onze klanten zal verblijden en inspireren, maar waarmee ze hun kerstinkopen ook op een veilige manier kunnen doen."

Eerder rolde John Lewis al een virtuele wachtrij uit voor drie van zijn warenhuizen. Daarmee kunnen bezoekers 'vanuit de veiligheid van hun auto' wachten tot ze aan de beurt zijn om naar binnen te gaan.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!