Mall of the Netherlands legt drie Nederlandse merken vast

Mall of the Netherlands in Leidschendam heeft drie Nederlandse mannenmodemerken vastgelegd. Het gaat om Coef, Dstrezzed en A Fish Named Fred.

De drie merken vestigen zich in The Gallery, 'het creatief hart van de Mall'. Voor Coef en A Fish Named Fred is het hun eerste flagshipstore buiten de binnenstad. Coef krijgt een unit van 280 vierkante meter, Dstrezzed eentje van 132 vierkante meter en A Fish Named Fred neemt 92 vierkante meter in gebruik.

Ze voegen zich in The Gallery bij onder andere Ace & Tate, Skins Cosmetics, Smaak Amsterdam en Hutspot. Mall of the Netherlands opent waarschijnlijk maart volgend jaar de deuren. Oorspronkelijk zou de 'grand opening' deze maand plaatsvinden, maar de coronacrisis gooide roet in het eten.

Reacties 2


Joost Kriek 22 okt, 17:15

Goedzo! Meer onderscheidende winkels ipv de concerns die op iedere straathoek zitten. Mall of the Netherlands kan alleen overleven met een divers winkelaanbod. Zou leuk zijn als er nog wat kleinere winkeliers daar een kans kregen maar met die huren en verplichte openingstijden zal dat wel niet mogelijk zijn.


Jean-Paul Etten-Leur 24 okt, 23:33

Dstrezzed in de Bredase binnenstad is echt top. Coef zou ook top zijn in Breda.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!