Wat iDEAL in vijftien jaar geleerd heeft over ons shopgedrag

De online betaaldienst iDEAL bestaat vijftien jaar. In die jaren is de service aardig wat te weten gekomen over het shopgedrag van Nederlanders. Nieuwsgierig? Bekijk de infographic.

Dit is een premium artikel

Wil je onbeperkt lezen op ons platform en altijd op de hoogte zijn van de laatste trends in retail?
Log in of word member van RetailTrends en krijg toegang tot alle premium content. 

De voordelen van ons membership

✔ Je ontvangt alle edities van RetailTrends Magazine (zowel print als digitaal)
✔ Toegang tot alle exclusieve retailcontent van RetailTrends.nl
✔ Deel je membership met 10 collega’s die online mee kunnen lezen
✔ Neem deel aan webinars met retailexperts
✔ Korting op RetailTrends-events

Reacties

Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Log in of maak gratis een account aan.

Lees ook

Alle artikelen

Meest gelezen


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!