Wat iDEAL in vijftien jaar geleerd heeft over ons shopgedrag

Wat iDEAL in vijftien jaar geleerd heeft over ons shopgedrag

De online betaaldienst iDEAL bestaat vijftien jaar. In die jaren is de service aardig wat te weten gekomen over het shopgedrag van Nederlanders. Zo doet zestig procent van de jongeren zijn aankopen vanuit bed en wordt er gemiddeld gezien het meest vanaf de bank gewinkeld. Bekijk de infographic van iDEAL om meer te leren over het Nederlandse winkelgedrag.

 

De online betaaldienst iDEAL bestaat vijftien jaar. In die jaren is de service aardig wat te weten gekomen over het shopgedrag van Nederlanders. Zo doet zestig procent van de jongeren zijn aankopen vanuit bed en wordt er gemiddeld gezien het meest vanaf de bank gewinkeld. Bekijk de infographic van iDEAL om meer te leren over het Nederlandse winkelgedrag.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!