Picnic lanceert eigen betaaldienst

Picnic lanceert eigen betaaldienst

Picnic start vandaag een pilot met een eigen betaaldienst. De onlinesuper werkt samen met Rabobank, Mastercard en Adyen voor de nieuwe betaalmethode, die de komende weken wordt getest onder honderden klanten. Daarna volgt de landelijke uitrol.

De Nederlandse klanten kunnen hun Maestro-betaalpas opslaan in hun Picnic-account, waarna ze hun onlineboodschappen ‘in slechts één klik’ kunnen afrekenen. Volgens Picnic vereenvoudigt dit het betaalproces. Zo zijn bij een online betaalmethode als iDeal, waarvan Picnic nu nog gebruikmaakt, meerdere stappen nodig om de betaling te voltooien. Met de nieuwe dienst wordt de bestelling bij aflevering direct verrekend met eventueel statiegeld en wordt het bedrag vervolgens van de rekening afgeschreven.

“Klanten vinden het erg fijn als ze meteen hun bonnetje kunnen vergelijken met hun afschrift en dat kan nu direct na aflevering van de boodschappen”, zegt Picnic-medeoprichter Michiel Muller. “Met deze nieuwe betaalmethode die door proefklanten al is omgedoopt tot Picnic Pay is het voor ons ook mogelijk om direct geld terug te storten.”
 

Reacties 3


H Leeuwen 5 nov, 19:06

Picnic kan beter eerst zorgen dat de bezorg momenten app op orde is.
Verder ben ik een tevreden klant.


Tine k e De ronde 5 nov, 19:56

Sta al 4 maanden op de wachtlijst,nog 58 te gaan,hoelang nog


Yvon Meyer 5 nov, 21:05

Ik ben een tevreden klant vanaf dag één dat ze bij me komen geen problemen gehad. En mocht er iets mis gegaan zijn wordt het altijd netjes geregeld. Dus mensen een beetje geduld en vertrouwen doet goed ook voor de jongens en meiden op de wagentjes. Dikke pluim 👍👍👍👍

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!