Afound breidt uit met beautyproducten

Afound breidt uit met beautyproducten

Afound heeft zijn assortiment uitgebreid met de productcategorie beauty. Klanten kunnen vanaf deze week bij de H&M-formule terecht voor ruim duizend nieuwe producten, waaronder make-up, parfums en huidverzorging.

Afound verkoopt alle productcategorieën die binnen de H&M Group beschikbaar zijn: kleding, schoenen, tassen en woondecoratie. Managing director Joanna Hummel liet eerder al aan RetailTrends weten ‘zo snel mogelijk’ beautyproducten toe te willen voegen. “Ik houd ervan om de vaart erin te houden”, zei ze destijds. 

Afound spreekt nu van een nieuwe stap om zijn positie te versterken ‘als dé plek voor de beste deals, elke dag weer’. Naast merken van de H&M Group worden ook beautymerken als Babyliss, Isadora en Revitalash aan het assortiment toegevoegd. 

Afound is opgericht in 2018 en komt uit de koker van de H&M Group. Het bedrijf wil iets doen aan de overproductie binnen de mode-industrie, door enerzijds restpartijen van H&M-labels te verkopen en anderzijds als marktplaats voor externe merken te fungeren. In maart opende Afound zijn eerste Nederlandse winkel, in Utrecht.
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!