Om in aanloop naar de feestdagen nog een beetje op te vallen als retailer, is een effectieve marketingstrategie essentieel. Wil je ervoor zorgen dat jouw product bij de klant onder de aandacht komt, dan biedt volgens The Shelf influencermarketing een uitkomst. In onderstaande infographic hebben zij stap voor stap uitgelegd hoe je deze vorm van marketing hiervoor het beste kunt inzetten.
Hoe je influencers inzet om op te vallen tijdens de feestdagen
Gepubliceerd op 8 december 2020 om 13:00
Om in aanloop naar de feestdagen nog een beetje op te vallen als retailer, is een effectieve marketingstrategie essentieel. Wil je ervoor zorgen dat jouw product bij de klant onder de aandacht komt, dan biedt volgens The Shelf influencermarketing een uitkomst. In onderstaande infographic hebben zij stap voor stap uitgelegd hoe je deze vorm van marketing hiervoor het beste kunt inzetten.
![](https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/537e9a59e4b07ac9bc1baa13/1606753195720-TBWMEU4GSW60Q6S5F0HO/ke17ZwdGBToddI8pDm48kGxJSkjQ-NCQoLke2vdJdboUqsxRUqqbr1mOJYKfIPR7LoDQ9mXPOjoJoqy81S2I8GRo6ASst2s6pLvNAu_PZdLpDDPXSbfPFdQk1IXpHELsMythWloUMOnbIKRcA6t1gVSX255ZbegWyPzSOngCnGI/2020+holiday+spending+and+holiday+Influencer+Marketing+infographic+v2.png?format=750w)