De aankoopreis ontrafeld: zo denkt de consument

De aankoopreis ontrafeld: zo denkt de consument

Wie denkt dat veruit de meeste aankopen impulsief en ondoordacht zijn, zit er ver naast. Dat constateert Feefo tenminste, dat onderzoek deed onder ruim tweeduizend Britse consumenten. Daaruit blijkt dat veel mensen dezelfde stappen doorlopen voordat ze overgaan tot het kopen van een product. Wat triggert consumenten om op zoek te gaan naar een artikel en waardoor haken ze juist af? Dat en meer zie je in onderstaande infographic.

 

Wie denkt dat veruit de meeste aankopen impulsief en ondoordacht zijn, zit er ver naast. Dat constateert Feefo tenminste, dat onderzoek deed onder ruim tweeduizend Britse consumenten. Daaruit blijkt dat veel mensen dezelfde stappen doorlopen voordat ze overgaan tot het kopen van een product. Wat triggert consumenten om op zoek te gaan naar een artikel en waardoor haken ze juist af? Dat en meer zie je in onderstaande infographic.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!