Blokker zet 'zo snel mogelijk' een bezorgservice op poten

Blokker zet 'zo snel mogelijk' een bezorgservice op poten

Het moederbedrijf van Blokker, Mirage Retail Group, wil zo snel mogelijk een bezorgservice opzetten voor zijn dochteronderneming. Onder de naam 'Blokker Express' wil de huishoudketen zo zijn producten door zijn medewerkers bij de klant bezorgen. Ook onderzoekt het click & collect-opties. 

Bij zusterbedrijf Intertoys hebben klanten inmiddels al de mogelijkheid om binnen één tot twee dagen hun aankoop vanuit de winkel te laten bezorgen. Zo wil de retailer het overbelaste logistieke systeem van de online bestellingen verlichten. 

Michiel Witteveen, ceo van Mirage Retail Group, vertelde dinsdagavond bij het tv-programma Beau dat de regering bij het sluiten van de detailhandel één lijn zou moeten trekken. "Dat betekent: supermarkten en apotheken open, de rest dicht", aldus Witteveen. "Als wij dicht moeten zijn, dan gaan wij dicht. We gaan geen pan soep naast de kassa neerzetten of andere rare fratsen."

Reacties 3


Alles voor de omzet Bakker 16 dec, 20:00

BCC, laat via Click en Collect eigen winkel voorraden via een DHL constructie binnen een uur afhalen in de winkel , dat nu een DHL loket heeft .
Winkelpersoneel krijgt de opdracht de artikelen in een verzend doos te doen en voorzien van een etiket. Zo lijkt het of het is verzonden.
Dit is schijn ! Dit is tegen de regels , oneerlijke concurrentie voor kleine middenstanders en zorgt voor onnodige reis bewegingen.
Op tv verkondigt dhr Witteveen zich aan de regels te houden,
Maar in praktijk heeft de Mirage Retail Group maling aan de regels en aan hun personeel!!!


Remzi Demirci 16 dec, 21:00

U bent wel heel zielig om dit hier te plaatsen. Doet
u niet geheimzinnigg en zet u naam erbij. Als er aan de regels word gehouden hoeft u zich nergens druk om maken


Gijsbert Zweers 17 dec, 11:07

Je hebt je dus afhankelijk gemaakt van een externe bezorging. Terwijl je een leger aan medewerkers hebt en voorraad in de winkel. Goede strategie.....

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!