De nieuwe winkel van Nike in Parijs heet niet voor niets het 'House of Innovation'. Het sportmerk heeft het filiaal omgetoverd tot een 'virtual adventure zone' waar klanten met behulp van augmented reality een echte outdoor-uitdaging te wachten staat. Door het scannen van QR-codes verspreid over de winkel kun je diverse wilde dieren tevoorschijn halen op je telefoon en verhalen lezen over de productinnovaties die Nike heeft doorgevoerd. Ook is er een game-element aan de techniek toegevoegd, zodat je met een interactieve kaart en dynamische checlist verschillende AR-spellen kan doen. Bekijk hoe het werkt in onderstaande video.
Op avontuur in Nike's House of Innovation
Gepubliceerd op 26 januari 2021 om 13:00
Op avontuur in Nike's House of Innovation
Gepubliceerd op 26 januari 2021 om 13:00
De nieuwe winkel van Nike in Parijs heet niet voor niets het 'House of Innovation'. Het sportmerk heeft het filiaal omgetoverd tot een 'virtual adventure zone' waar klanten met behulp van augmented reality een echte outdoor-uitdaging te wachten staat. Door het scannen van QR-codes verspreid over de winkel kun je diverse wilde dieren tevoorschijn halen op je telefoon en verhalen lezen over de productinnovaties die Nike heeft doorgevoerd. Ook is er een game-element aan de techniek toegevoegd, zodat je met een interactieve kaart en dynamische checlist verschillende AR-spellen kan doen. Bekijk hoe het werkt in onderstaande video.