Wat zijn nano-influencers en hoe werk je met ze samen?

Wat zijn nano-influencers en hoe werk je met ze samen?

Als je influencers wilt inzetten als onderdeel van je marketingstrategie, ben je waarschijnlijk geneigd als eerste voor de grote namen te gaan. Maar minder bekende gezichten die misschien geen miljoenen volgers hebben, kunnen evengoed van betekenis zijn voor je bedrijf. De zogeheten nano-influencers (met tussen de duizend en tienduizend volgers) hebben vaak juist een betrokken community die je product eerder zal aanschaffen. Meer redenen om als merk met nano-influencers samen te werken, zie je in deze infographic.

 

Als je influencers wilt inzetten als onderdeel van je marketingstrategie, ben je waarschijnlijk geneigd als eerste voor de grote namen te gaan. Maar minder bekende gezichten die misschien geen miljoenen volgers hebben, kunnen evengoed van betekenis zijn voor je bedrijf. De zogeheten nano-influencers (met tussen de duizend en tienduizend volgers) hebben vaak juist een betrokken community die je product eerder zal aanschaffen. Meer redenen om als merk met nano-influencers samen te werken, zie je in deze infographic.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!