Als exclusieve sneakers op de markt komen, moet je er als klant razendsnel bij zijn. Vaak zijn ze binnen enkele minuten al weg. Daarom gaan merken vaak over tot een loting. Voor wie zulke zeldzame sneakers bemachtigt, kan het ook big business zijn. Doorverkopen die handel! Zo dacht ook een zoon van een topvrouw van Nike Noord-Amerika. Met de creditcard van zijn moeder kocht hij voor 132 duizend dollar aan exclusieve sneakers. Via computergestuurde programma's sloeg hij toe, waarna hij de sneakers voor een hoger bedrag doorverkocht. Reden voor moeder Ann om haar functie bij Nike op te geven. Meer details in deze video van Forbes.
Als exclusieve sneakers op de markt komen, moet je er als klant razendsnel bij zijn. Vaak zijn ze binnen enkele minuten al weg. Daarom gaan merken vaak over tot een loting. Voor wie zulke zeldzame sneakers bemachtigt, kan het ook big business zijn. Doorverkopen die handel! Zo dacht ook een zoon van een topvrouw van Nike Noord-Amerika. Met de creditcard van zijn moeder kocht hij voor 132 duizend dollar aan exclusieve sneakers. Via computergestuurde programma's sloeg hij toe, waarna hij de sneakers voor een hoger bedrag doorverkocht. Reden voor moeder Ann om haar functie bij Nike op te geven. Meer details in deze video van Forbes.