Na pop-upstore nu flagshipstore voor Daily Paper in Londen

Het Amsterdamse modemerk Daily Paper opent een flagshipstore in Londen. Met de winkel wil het modemerk zijn Afro-gecentreerde kijk op cultuur naar het Verenigd Koninkrijk brengen.

Het is niet de eerste keer dat Daily Paper een winkel in Londen opent. In 2018 opende het bedrijf daar een pop-upstore. De nieuwste winkel is gelegen in het Soho-gebied en de officiële opening vindt plaats op 19 juni. 

De winkel heeft een winkeloppervlakte van tweehonderd vierkante meter en beschikt over twee verdiepingen. De vloer is voorzien van een mozaïek bij de ingang die het verhaal van het erfgoed van Daily Paper vertelt. De mozaïek toont drie dieren die de landen van herkomst van de oprichter symboliseren. De leeuw, het luipaard en de adelaar staan symbool voor Ghana, Marokko en Somalië.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!