Mart Visser in zee met Wehkamp

Mode-ontwerper Mart Visser biedt zijn collectie vanaf half juli aan op Wehkamp. Dat vertelt hij in het julinummer van RetailTrends.

Visser heeft goede ervaringen met Wehkamp in de periode dat hij samenwerkte met Promiss, van 2016 tot 2019. “Toen deden we het daar erg goed.” Wehkamp nam later zelf contact met Visser op om de samenwerking weer op te pakken. Wehkamp heeft volgens Visser een streepje voor op andere platforms doordat er goed gecureerd wordt. “Zij kennen hun klant als geen ander.” 

De mode-ontwerper heeft het eerder geprobeerd bij Zalando en Amazon, maar zonder succes. Deels komt dat volgens hem door het enorme aanbod. “En bij al die grote jongens betaal je eerst heel veel om op het platform te komen en vervolgens kom je in logge systemen terecht. Het kost je veel tijd en geld eer je ergens bovenaan de ranking staat en dan moet je je jurkjes nog gaan verkopen.”

Bij spelers als Otrium en Veepee ziet Mart Visser de zaken wél goed lopen. “De systemen zijn goed, de communicatie is loepzuiver, nooit gedoe. Er zijn echt een paar goede platforms, maar je moet een beetje zoeken om te vinden wat bij je past.”

In het julinummer van RetailTrends gaan we uitgebreid met Mart Visser in gesprek over de verschuiving van on- naar offline en wat dat betekent voor de modesector. Het hele verhaal verschijnt volgende week. Nog geen member, kijk dan hier.  
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!