Vastgoedeigenaar Wereldhave wil het servicepunt The Point verder uitrollen naar meerdere winkelcentra. Dat vertelt Katja Stello, head of marketing en customerexperience, in het julinummer van RetailTrends.
The Point is nu alleen te vinden in het Cityplaza in Nieuwegein. Het fungeert niet alleen als punt voor het ophalen en retourneren van pakketjes van verschillende bezorgdiensten, ook kun je er terecht voor meer informatie over het winkelcentrum. Andere faciliteiten: een paskamer, een naaiatelier, een geldautomaat, een laadpunt voor je ov-chipkaart en een fotoprintservice.
Het uiteindelijke plan is om The Point te brengen naar elk centrum waar de transitie gemaakt wordt naar full-service center. Voor twee centra liggen er al plannen. De ervaringen in het Cityplaza worden hierin meegenomen. "We monitoren nauwgezet alle relevante data rondom de proposities die we in de markt zetten", vertelt Stello. "Succesvolle concpten rollen we verder uit, anderen worden geoptimaliseerd of anders gestopt. Het is niet in beton gegoten."
Lees het complete artikel over de last mile hier.
Rob Janssen 6 jul, 00:47