Zo meet je het succes van je e-mailmarketing

Zo meet je het succes van je e-mailmarketing

E-mail is nog steeds een belangrijk middel om contact te leggen met klanten. Maar hoe meet je het succes van die mailtjes? Het team van Salesforce neemt de drie voornaamste statistieken onder de loep in onderstaande infographic.

 

E-mail is nog steeds een belangrijk middel om contact te leggen met klanten. Maar hoe meet je het succes van die mailtjes? Het team van Salesforce neemt de drie voornaamste statistieken onder de loep in onderstaande infographic.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!