Albert Heijn lanceert nieuw Aziatisch versconcept

Albert Heijn lanceert nieuw Aziatisch versconcept

Albert Heijn heeft een nieuw Aziatisch versconcept gelanceerd: Bam Tuk. Het is van Kelly Deli, dat ook verantwoordelijk is voor Sushi Daily in de AH-supermarkten.

De primeur was voor de AH XL aan de Limburglaan in Eindhoven. Volgende week volgt een AH XL in Tilburg, meldt een woordvoerster.

Naast dagverse sushi gaat het om versbereide Asian streetfood. In eerste instantie gaat het om 28 artikelen. "Van springrolls, pad thai tot een dessert als mango sticky rice. Voor-, hoofd-, nagerechtjes en allerlei hapjes om te delen."

Vooralsnog is het concept alleen bedoeld voor XL-winkels, maar op den duur kan het ook naar grotere reguliere winkels worden uitgebreid. "Het gaat erom dat er voldoende ruimte beschikbaar is in de winkel."

Foto: Carlijn Olthof op LinkedIn.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!