Wundermart haalt 10,5 miljoen euro op

Een nieuwe investeringsronde levert voormalig RetailRookie Wundermart 10,5 miljoen euro op. Met dit geld wil het tech-platform gaan inzetten op een versnelde internationale groei. 

Een van de grote investeerders is Kees Kool, eigenaar van Koolen Industries en bekend van zijn aandeel in de groei van online platformen als Booking.com en Uber. Daarnaast heeft ook Slingshot Ventures wederom geïnvesteerd in Wundermart. “Onze initiële investering heeft ervoor gezorgd dat het concept zich heeft kunnen bewijzen en nu dus klaar is voor uitrol”, aldus managing partner Marco Pieters van Slingshot Ventures.

Slingshot Venture investeerde eerder dit jaar al drie miljoen euro in de scale-up. Wundermart zei toe naast Nederland, Duitsland en België ook actief te willen worden in Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Spanje, Noorwegen en Zweden. Het doel is om eind dit jaar van 95 locaties naar 250 locaties te gaan. 
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!