Mall of the Netherlands: '1 miljoen bezoekers per maand'

Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam trok zowel in mei als juni ongeveer één miljoen bezoekers. En 94 procent van de winkelruimte is inmiddels verhuurd.

Dat meldt eigenaar Unibail-Rodamco-Westfield bij de bekendmaking van de halfjaarcijfers. Mall of the Netherlands, het voormalige Leidsenhage, opende 18 maart officieel de deuren. Het horeca- en entertainmentaanbod volgde door de coronamaatregelen pas begin juni.

Met een oppervlakte van 117 duizend vierkante meter is Mall of the Netherlands het grootste overdekte winkelcentrum van het land. Onder meer Victoria's Secret, H&M, Nike, LEGO en de Inditex-merken Zara, Bershka, Pull & Bear en Stradivarius hebben er een flagshipstore.

Reacties 1


Joost Kriek 30 jul, 09:06

Slager die zijn eigen vlees keurt. Klantentellingen zouden de winkeliersverenigingen moeten kunnen doen maar dat staat de verhuurder vaak niet toe. Nu zegt de verhuurder de bezoekersaantallen zijn toegenomen dus de huur kan weer omhoog terwijl winkels die een meter hebben bij de in/uitgang constateren dat de aantallen dalen. Dit betreft in het algemeen en niet the Mall waar het nu vast erg druk is.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!